Mi az a Coach Tükör?

Az én filozófiám szerint az az élet titka, hogy nem szabad túl komolyan venni. Fú de nagy titok...
Mégis a legtöbb ember boldogtalanul éli az életét, mert olyan dolgokra fordít túl nagy figyelmet, amik sokkal kevesebbel is beérnék. De fölösleges általánosítani, mert én is része vagyok a "legtöbb ember" halmaznak. Magamon tapasztaltam, hogy a megfelelő szemlélettel mennyivel könnyebbé válik az élet minden szituációja. Kivétel nélkül minden akadályt, ami köztem és a boldogulásom közt áll, magam tettem akadállyá. De ebbe most nem megyek bele, inkább írok a blogról.

Azért kezdtem blogot írni, hogy amit tudok, átadhassak a szemléletemből. A sajátom után mások életét is szeretném megkönnyíteni. Azt hiszem ezt nevezhetem a hivatásomnak is.
Mikor életemben először néztem az életemre tisztán és elfogulatlanul napokig nevettem. Szerintem ez általános reakció. Mikor valaki utólag rájön mennyi nevetséges és logikátlan döntést hozott vagy kineveti, vagy elsírja magát. Szerencsére én az a nevetős fajta vagyok.
Azért írok (és azt hiszem azért élek), hogy minél több embernek segítsek kinevetni saját magát. De legalább megmosolyogni. Ez a Coach Tükör. Olyan tükröt szeretnék mutatni, amibe ha belenézel, tisztán önmagadat látod, minden általad és mások által rád ragasztott címke nélkül. Ezen a ponton elérkezettnek látom az időt egy "formálisabb" bemutatkozásnak: